Awater is natuurlijk de beste reisgenoot iedereen tijdens hun studentleven. Awater helpt haar leden een mooi balans te vinden tussen het ‘studenten’ gedeelte en het ‘leven’ gedeelte. Dat doet zij onder andere met behulp van de vele activiteiten die zij voor leden neerzet, door leden in commissies. Awater organiseert namelijk studiegerelateerde- en gezelligheidsgerelateerde activiteiten.

In het afgelopen jaar zijn bijvoorbeeld als studiegerelateerde activiteiten gastsprekersavonden, hét Awater-literaire diner, de voorronde voor de NK-poetry slam, hele symposia en zelfs een reis naar Bilbao georganiseerd!

Een echte authentiek gezellige Awater-sfeer kun je altijd vinden bij een van onze gezelligheids activiteiten, het is om het even of dat nou een simpel koffieuurtje of een groot glinsterend gala is.

Awater organiseert vaak ook geweldige activiteiten in samenwerking met andere verenigingen, zoals de wonderlijke Geesteswetenschappen Cantus, de waanzinnige Let’s Go feesten of het weergaloze jaarlijkse voetbaltoernooi der Neerlandici, waar Awater met haar zusterverenigingen door heel het land telkens weer laat zien dat

Iedere derde dinsdag van de maand is er een borrel in stamcafé Marktzicht en elke maand is er op een woensdag een koffieuurtje op de Awaterkamer. Voor het meest actuele overzicht van alle activiteiten, kijk op de socials van Awater of op de agenda.